روش اعلام درخواست های آموزشی دانشجویان به دانشکده ها

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۶ کد : ۶۰۰ اطــلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۴۸۸

به اطلا تمامی دانشجویان محترم می رساند، دانشجویان متقاضی میهمانی به سایر دانشگاه ها از طریق سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به آدرس   https://portal.saorg.ir/ مراجعه نمایند. مهلت ثبت درخواست ار تاریخ 99/2/1 لغایت 99/2/31 می باشد.

لطفا جهت در خواست (حذف ترم ،انصراف ، تغییر رشته داخلی ، انتقال توام با تغییر رشته و سایر درخواست ها ) فرم های مربوطه را که در پایین همین صفحه بارگذاری گردیده است دریافت و پس از تکمیل اطلاعات ، امضاء و اسکن فرم ، آن را به ایمیل های مربوطه هر دانشکده به شرح ذیل ارسال نمایید.ضمناٌ می توانید جهت پیگیری درخواست ها با شماره تلفن های دانشکده ها به شرح ذیل تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است در عنوان ایمیل نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی حتما قید شود.

 

نام دانشکده

آدرس ایمیل

شماره تلفن

منابع طبیعی دریا

amoozeshnatural@gmail.com

06153532241

اقتصاد و مدیریت

amoozesheconomics@gmail.com

2935-06153534400

مهندسی دریا

amoozeshengineering@gmail.com

06153534412

علوم دریایی و اقیانوسی

amoozeshocean@gmail.com

06153534723

 

 

 

 

 

 

                                                                               

                                                         مدیریت امور آموزشی و برنامه ریزی دانشگاه

 

فرم تقاضای حذف ترم

 

فرم تقاضای انصراف از تحصیل

 

فرم درخواست انتقال دائم توام با تغییر رشته

 

فرم تقاضای تغییر رشته داخلی دانشگاه

 

 


( ۲۷ )

نظر شما :

مالک سیلاوی ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۱:۲۹
با سلام و دعای خیر. لطفا یک فرم دیگر با فرمت ورد برای دیگر درخواست های کتبی دانشجویان در نظر بگیرید با تشکر