اداره حراست
وظایف و مسئولیت های اداره حراست
استقرار سیستم مناسب حفاظت فیزیکی و پرسنلی دانشگاه
ابلاغ دستورات حراستی به موسسات تابعه و واحد های اداری.
انجام اقدامات لازم در صورت بروز حوادث و سوانح و اطلاع فوری مراتب به مقامات مسئول .
تهیه و تنظیم فرمهای حراستی .
دریافت و ثبت اقدام در مورد اسناد طبقه بندی شده و توزیع و نگهداری آنها به صورت متمرکز.
دریافت و ثبت و نگهداری مکاتبات و اسناد محرمانه دانشگاه.
ارائه نظرات مشورتی به مسئولین با توجه به اطلاعات مکتسبه.
برنامه ریزی, سازماندهی, نظارت و هدایت کلیه فعالیت ها و اقدامات حراستی.
رفع نقائص, و بهبود روشهای حراستی.
همکاری و اظهار نظر در تهیه طرحهای حفاظت از تاسیسات دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مذبور طبق دستورات مقامات ذیصلاح .
تنظیم برنامه های مختلف بازرسی .
کنترل و نظارت بر حضور و اشتغال اتباع خارجی در محیط دانشگاه بر اساس ضوابط مربوط .
صدور کارت شناسایی, مجوز تردد و رعایت تدابیر لازم به منظور پیشگیری از هرگونه سوء استفاده و جعل .