امور قراردادها
برنامه های انجام شده
1- اجرا و اتمام ارزیابی خرد سال1385-1386
2- اجرای طرح ارزیابی درونی در گروههای آموزشی بیولوژی دریا، فیزیک دریا و شیلات
( قراردادهای مربوطه با وزارت متبوع و همچنین گروههای آموزشی منعقد گردیده و تامین اعتبار نیز شده است و گروه ها شروع به کار نموده اند)
3- اجرای اولین کارگاه ارزشیابی درونی جهت اساتید دانشگاه در اردیبهشت 1386
4- اجرای شاخصهای عمومی ارزیابی عملکرد که در این ارتباط اقدامات زیر انجام گردیده است:
5- تشکیل کمیته مرکزی ارزیابی عملکرد دانشگاه
6- تشکیل 9 جلسه عمومی با حضور ریاست ، معاونین و مدیران دانشگاه در ارتباط با بهینه سازی چگونگی اجرای قوانین و آئین نامه های مرتبط با ارزیابی عمومی
عملکرد
7- تشکیل 14 گروه کاری به سرپرستی یک عضو هیات علمی و همکاری دیگر اعضاء هیات علمی در خصوص پیگیری آئین نامه های مختلف از خرداد 1386
8- ارسال کلیه بخشنامه ها و آئین نامه ها به صورت مکتوب و همچنین نرم افزاری به گروههای کاری
9- تشکیل کمیسیونها و کمیته های مختلف مطابق آئین نامه ها به عنوان مثال کمیته های زیر تشکیل شده اند
* تشکیل کمیسیون بهره وری وتحول اداری
* تشکیل کمیته بهره وری
* تشکیل کمیته تحول اداری
* تشکیل کمیته طرح ارتقای شغلی کارشناسان
10- انجام طرح تکریم ارباب رجوع مطابق قوانین
11- هماهنگی اجرای بانک اطلاعات مدیران
12- هماهنگی اجرای طرح اتوماسیون اداری
13- در خصوص آموزش و بهسازی نیروی انسانی نیز کلیات برنامه در حال تصویب می باشد و درحال حاضر کلاس آموزش ICDL جهت کارمندان در حال اجرا می باشد
و............
14- تهیه گزارش عملکرد تشریحی و ارسال آن به وزارت خانه
15- مشارکت در تعیین شاخصهای بهره وری
16- وزن دهی شاخصهای اختصاصی و ارسال آن به وزارت متبوع
17- اجرای شاخصهای اختصاصی ارزیابی عملکرد در دانشگاه
18- شرکت نماینده دانشگاه در سومین همایش ارزیابی درونی درنظام دانشگاهی( آبان1386 )
19- هماهنگی و همکاری با بازرسان طرح تکریم ارباب رجوع
20-شرکت مدیر و کارشناس دفتر در نخستین گردهمایی مدیران دفاترنظارت و ارزیابی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور (دانشگاه اصفهان – بهمن
1386)
21-اتمام ارزشیابی اساتید و ارسال نتایج به معاونت آموزشی در بهمن 1386
22- پیگیری مداوم در جهت اجرای بندهای مربوط به طرح ارزیابی عمومی عملکرد با مدیران و معاونین محترم دانشگاه
23- هماهنگی و شرکت در 4 جلسه کمیته بهره وری که در طی این جلسات موارد زیر صورت پذیرفت:
تصویب شاخصهای بهره وری
اندازه گیری شاخصهای بهره وری
عارضه یابی شاخصها در بعد آموزشی
24- هماهنگی و شرکت در 2 جلسه کمیته تحول اداری
25-برگزاری اولین سمینار آموزشی آشنایی باتحول اداری و بهبود روشهای انجام کار و اتوماسیون اداری در 22/11/86
26-هماهنگی و همکاری با بازرسان طرح تکریم ارباب رجوع
27- آغاز اجرای طرح ارزیابی درونی در گروه محیط زیست
28- در راستای انجام ارزیابی عملکرد عمومی دانشگاه در خصوص اجرای محور بهبود سیستمها و روشها (احصاء ، مستند سازی ،اصلاح و بازنگری ) با کلیه واحدهای
دانشگاه هماهنگی به عمل آمد و فلوچارتهای واحدهای مختلف جمع آوری گردید و جهت بحث و تبادل نظر به کمیسیون تحول اداری دانشگاه ارجاع گردید.
29- طراحی فرم های جدید ارزشیابی اساتید تحت نظارت معاونت آموزشی و پژوهشی در اسفند 1386
30- هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور و تهیه CDآموزشی نرم افزار ارزیابی درونی جهت گروههای مجری طرح ارزیابی درونی
31-هماهنگی با دبیرخانه هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان در جهت تشکیل کمیته های تخصصی زیر مجموعه هیات نظارت استانی به عنوان بازوی اجرایی
32- تشکیل اولین جلسه ارزیابی درونی گروههای آموزشی با حضور معاونت آموزشی و مدیران گروههای آموزشی و مدیر نظارت و ارزیابی با موضوع گزارش پیشرفت کار
در اسفند ماه 1386