وظايف و مسئوليت هاي اداره حراست
استقرار سيستم مناسب حفاظت فيزيكي و پرسنلي دانشگاه
ابلاغ دستورات حراستي به موسسات تابعه و واحد هاي اداري.
انجام اقدامات لازم در صورت بروز حوادث و سوانح و اطلاع فوري مراتب به مقامات مسئول .
تهيه و تنظيم فرمهاي حراستي .
دريافت و ثبت اقدام در مورد اسناد طبقه بندي شده و توزيع و نگهداري آنها به صورت متمركز.
دريافت و ثبت و نگهداري مكاتبات و اسناد محرمانه دانشگاه.
ارائه نظرات مشورتي به مسئولين با توجه به اطلاعات مكتسبه.
برنامه ريزي, سازماندهي, نظارت و هدايت كليه فعاليت ها و اقدامات حراستي.
رفع نقائص, و بهبود روشهاي حراستي.
همكاري و اظهار نظر در تهيه طرحهاي حفاظت از تاسيسات دانشگاه و نظارت بر حسن اجراي طرحهاي مذبور طبق دستورات مقامات ذيصلاح .
تنظيم برنامه هاي مختلف بازرسي .
كنترل و نظارت بر حضور و اشتغال اتباع خارجي در محيط دانشگاه بر اساس ضوابط مربوط .
صدور كارت شناسايي, مجوز تردد و رعايت تدابير لازم به منظور پيشگيري از هرگونه سوء استفاده و جعل .